topbella

Sunday, September 16, 2007

~ 8 things ~

aku di mark oleh masen...

undang-undang:

MESTI tampal undang-undang..

MESTI posting lapan fakta/tabiat empunya blog..

yang kena tanda MESTI buat posting lapan,

dan MESTI senaraikan lapan orang yang terpilih untuk ditanda diakhir posting..

tinggalkan komentar dan beritahu bahawa mereka telah ditanda dan MESTI baca blog...

----------------------------------------------------------------------------------------------

1- aku bising!...sgt2 bising...pot pet pot pet...aku ske bercakap...tp ble kn public speaking...aku jem....huhu...

2-aku ske pink...sgt2 ske...sumer mende pink...KECUALI...baju...aku ske itam...gothic sket...

3-aku x ske durian...bau pun aku leh muntah...

4-aku nanges ble aku marah yg teramat sgt....

5-aku akn mkn manyak2...ble aku tensi blaja...tensi mende laen aku x selera makan...

6-ble aku syg org...aku syg sungguh2...tp aku sgt keras ati...ble aku syg org tu...ble aku kate aku nk...maknenye...aku nk gak!...payah2...

7-aku sgt ske berpengakap...sgt2 ske...in scouting i learn lotz of thgs n meet lotz of frenz all around da world...

8-aku degil...nakal...comot...manje pun aku gak...adoi~!

-----------------------------------------------------------------------------------------------

6 org berikut...
-masen
-tasya
-niss
-alin
-izzah
-azrie
-punD

dh la...6 jer...x rmai tawu blog ni...aku lone ranger...

2 comments:

iXa said...

dah buat lah. btw, cam ade persamaan je? hehe.

Aya said...

de eh...klau kte jumpe bru tawu samer ke x...

~d a p r i n c e s z~

Aya
A Wife...a mum...a daughter
View my complete profile