topbella

Saturday, September 1, 2007

~ j i w a k a c a u ~

entri ku in malay...

sng sket nk bercerite...

well...tgk tajuk...

ati aku tgh berkecamuk...jiwa tgh kacau...adoi...

aku tau...lps org bace ni sumer org leh mrh aku...mrh la...mrh cpt...

bln 5...aku breakup...bln 7 aku ngn dia...all this time...ati aku msh de ex aku tu...even ms aku ngn dia...demmit!adoi... aku pk2 blk...watpe aku nk truskn ngn dia if dlm ati de org laen...sian dia nnt...mmg ex aku tu ske saketkn ati aku...manyak wat aku merana...tp naper tah aku xleh lupe dia...syg kt dia...adoi...dia gune ubt pengasih pe kt aku ni???

tlg aku weh...adoi...single lg baek kot...ati dia x saket...ati aku merana tgk ex aku ngn org laen...tu xpe...adoi...dlm pade dia ngn ppuan tu...dia cr aku gak...pe kes??dia nk aku...tp nk minah tu gak...tamaknye...

aku leh trime dia klau dia btul2 dh tgglkn ppuan tu...de pndrian...leh ckp ngn mama dia...smlm suro amek kt pkllg, time aku bru blk dr phg, dia ckp de hal,de date ngn fmly...then smpai ke mlm aku tggu dia msg...xde pe pun...n diz morning...aku dpt tawu dia g perak...tgk minah tu...apsal nk tpu aku???ckp jer la g sn...eh...apsal lak aku nk saket ati??minah tu kn awek dia...adoi!!

but 1 thg is...spjg le tour...i really tot we wud b 2gether...tp...ntah...in my dreams kot...demmit!!!tmpt yg kte singgah...pggln yg dia pggl...demmit!!!marah...marah...marah!!!!!!!!!!!!!!

jgn pggl aku 'bby' if pggln tu saket kt ati aku...jgn bhsakn dri 'b' ngn aku klau de ppuan laen lg...jgn...tlg...aku mmg sng ngn pggln tu...tp...4 da time being...'bby' 'b' dh mati!!!

rmai kwn2 aku menentang klau aku blk kt dia...diorg cukup x ske...adoi..tp ati aku???alaaaa...

cmne ni weh...korg sure ckp aku bodo...n mrh kt aku...mrh la...ku tadah telinga...

aper aku nk wat???ikot ckp mak!single...n blaja...xyh nk bercinte...kwn ngn sumer org...

duh...

aku mau nanges...

ya Allah...tlg daku...

guyz...girlz...i do need ur comment...pliz...anykind...nk mrh ke..nk gelak ke...nk sapot kw...nk pe2 la...jnj korg comment...

huwaaaaaaaaaaa...............................

5 comments:

iXa said...

ngap! u're trapped. but doesn't mean u can hurt someone else.

Aya said...

erk!~

adoi~!

Mohd Nurul Amin said...

time ko susah sape yg carik ko? time ko senang sape yg ade dgn ko?

tu je komeng ako...

lala~

azrieizham said...

Allah S.W.T datangkan kita dengan macam-macam perkara. Termasuk jiwa yang kacau.

kadangkala Dia temukan kita dengan orang yang salah sebelum kita bertemu dengan orang yang betul betul betul.

Semua ni untuk kita jadi lebih baik dari semalam.

Kalau kita dihantui dengan 'semalam yang terbaik', sampai bila bila pun kita tak akan jumpa yang terbaik dan kita tak akan jadi yang terbaik.

Aya said...

time daku susa...

erm...daku keseorgn...kdg2 bersame tmn2...

time daku sng...bersame teman2...

~d a p r i n c e s z~

Aya
A Wife...a mum...a daughter
View my complete profile