topbella

Wednesday, August 27, 2008

~ b a j u t r a c k s u i t s e l u a r t s h i r t ~

waa...aku dh jatuh cinte...

ngan mamat kt alamanda...tp td dia ngn mama dia...

dia pkai baju tracksuit ngn suar tshirt...

erk~!tgk...ckp pun dh berterabur...

cop~!!

tu bkn dialog aku yer...tu aku rephrase hsemate aku nye dialog~!

bace btol2...REPHRASE~!

jatuh cinte...hmmm...jatuh cinte...hmmm...jatuh cinte...

aku jatuh cinte ke now??

byk sbb kte leh jatuh cinte kan??

rambutnya... matanya... senyumannya... senda guraunya... gelak tawanya... kelincahannya... kehensemannya... lagak gayanya... mcm2 kan... utk aku... matanya...

criteria jejaka tersebut??

..1..scout...sbb hny scout phm jiwa scout yg laen...

..2..not a smoker... [utk kamu...ye kamu...alangkah bagus klau kamu x smoking...]

peluang hny dtg skali... grab it b4 u lost it...hmm...nnt dh terlepas bru nk melopong...x gune gak...kan?? dunia dh berubah...zaman dh maju...xde lg istilah perigi cr timba...confess...hahaha...

utk sape yg tau dia akn tau...

hahaha...adeyh...g blaja laa...sok paper turbo~!!













mata cantik...mata cantik...mata cantik...

sy simpan dlu kuncinye ye...

3 comments:

BuDakPuTiH said...

ini cerita mata nie...

dari kerana mata......

Aya said...

haih...

tu la...

mata...

mata...

mata...

Anonymous said...

patut la hepy je balik maritim...
paham-paham....
tak habis cerita maritimnya...
hahaha...

~d a p r i n c e s z~

Aya
A Wife...a mum...a daughter
View my complete profile