topbella

Wednesday, August 6, 2008

~ u n e x p e c t e d ~

siler xpect pe yg unxpcted yer...

haiya...saper sangka nk jd gni kan???

siyes aku terkejut...

n few other thgs...

arini aku berjalan...n berjalan...n berjalan...ofkos la berjalan kan...xkn merangkak...

aku berjalan smbil berpikir...

thgs dat happen recently...

ttg kereta...ttg radio...ttg tinted...ttg pc...ttg mcm2 lg...pe tah aku ngarot...
haiya...

ok2...dh lari jaoh ni...masuk blk...ahahaha...

tetibe aku jd x byk sgt ckp arini...sbb aku berpikir...hmmm...

life so unpredictable...haiya...

turn the leaf...mulakan skali lg...yg lepas bia lepas...

tp mungkin kah sejarah itu akn berulang??

wallahualam...












ya Allah...ku pohon padaMu...jadikan aku pencintaMu yang paling setia agar suatu hari nnt Kau ketemukan aku dgn insan yg turut mencintaiMu...ameen...

4 comments:

am_am_am said...

jauh ke jalan..sebab macam banyak pikir tu..wiu3 hihi

Aya said...

jauh gak am...

bm-ba-bm-ba...

hehehe...

BuDakPuTiH said...

amin...~~....

Aya said...

thanx tlg amin kan...

~d a p r i n c e s z~

Aya
A Wife...a mum...a daughter
View my complete profile